9 Ağustos 2010 Pazartesi

merhaba blog alemi :)

merhaba merhaba merhaba artık bendemi varım ne ?

burda güzel vakit geçireceğime inannıyorum,

önce kendimi tanıtayım

ben ; şahsına münhası,r 26 yaşında bir kadınım, bir anne, bir eş  , bir ev hanımefendisi,
bir alışveriş delisi, bir gezgüç ve sanırım azcıkta deliyim :)

üniversite mezunuyum lakin hiç mezun olmayacağım bir okula başladım 100 senelik bir eğitim annelik ...

bu arada asıl amacım olan satışla daha çok aranızda varolucam ,
ama şu bir gerçekki bir çok konuda da postlarım olacağınada eminim

eeee belkide araç amacı geçer gider !!!

2 yorum:

  1. Satış için yasal durumlar varmış bilginiz vardır inş..sonradan başınız ağrımasın ..Bende yeniyim blog dünyasında başka sitelerde hep yazardım neden benim sayfam olmasın dedim başladım yazmaya....Tekrar hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  2. aaa işte bundan haberim yoktu ,
    şu postu sileyim aratıp tekrar satışa başlayayım bari :)
    zira gardrobum fazlasıyla dolu :)
    teşekkür ederim uyardığın için

    YanıtlaSil