10 Ağustos 2010 Salı

ilk sahur :)

ilk sahura kalktık daha doğrusu ben kalkmadım çünkime yatmadım :)
BENİM MİNNOŞ Bİ KIZIM VAR HALBUKİ SABAH 8DE BENİ KALDIRAN BAKALIM NASIL KALKICAM SABAH :(

davul sesini duyuncada insan ne hoş oluyor ya ,her nekadar davulcumuz hipi kılıklı gençten bir oğlancık olsada :)

ayağında spor ayakkabısı ,şortu ve şapkasıylahatta uzun saçıyla pek hayalimdeki tanıma uymasada idare edivericez napalım ,

gümbede güm güm ! tek yaptığı buydu insan bikaç mani beklemiyor desem yalan olur ...

oysa gecen haberlerde gördüm bahçelievlerdi sanırım ,ne güzel kıyafetler vermiş davulcularına birsürüde mani öğrtetmiş onlara çok hoşuma gitti,
camdan davulcumuza baktığımda hayal kırıklığına uğradım azıcık

arabamız bile bu duruma isyan edip ciyak ciyak bağırdı, sanırım davulun sesine uyanamasamda panceremin altındaki gelinck ( arabamız olur kendisi ) beni uyandıracağa benziyor :)

menümüzde kahvaltıydı uyayakaldığım zamanları saymazsak yemek yemeyi pek sevmem ben sahurda.
muhtelif kahvaltılıklar,patates biber kızarması, soslu sosis,tencerede pizza ve sigara böreğiydi bugünki menümüz
üstünede meyve yedik

ama tabaktakilerin coğu duruyor,hiçbişey yemedim desem yeridir sıcak bi yandan uykusuzluk biyandan yemek yemeye mani oluyor ,en azından benim gibi kedi mideliler için


bu arada  2 İZLEYİCİM olmuş :) artık deli gibi kendi kendime konuşmuyorum :) ben azıcık deli kafalıyımdır bide kendi kendime buralarda konuşunca iice bi deliliğe vuruyordum kendimi :)


MERHABA arkadaşlar sizi gördüğüme ziyadesiyle mutlu oldum :)
umarım nice nice arkadaşlarım olur...


bu arada ezan okunuyor bile ,
hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun
Allahım kabul ettsin güzel niyetimizi...

NİYET ETTİM RABBİM SENİN RIZAN İLE ORUCUMU TUTMAYA (AMİN)

5 yorum:

  1. Slm. Yazınızı okudum da, çok hoş anlatmışsınız. Ben izmit merkesde, 9. katta oturuyorum. Davulcu sık sokakları gezmeye başlayıp ezana kadar gümletti. Herkes saatini kurup kalkıyor, zaten gelenekselliği kaldımı bilmem. İlginç ilginç tipler :)

    Neyse siz yazın biz okuruz :)

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜR EDERİM :)
    9. katmı ooo davul sesi oralara kadar çıkıyormu yav :)

    yok yok bence pek bi anlamı kalmadı en iyisi davul sesini duyup tiplerine hiç bakmamak ,davulcuları görünce işin olan büyüsüde kaçıveriyor

    YanıtlaSil
  3. ne kadar hoş ve akici bir dille anlatmişsiniz.sagln.

    YanıtlaSil
  4. :))Ne hoşş anlatmışsınız, bu arada bir izleyiciniz daha oldu..;))siz konuşun ben burdayım arada ses veririm..;)))Hayırlı Ramazanlar...Bende beklerim......
    http://istezeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim mormenekşeler ,her zaman beklerim :)


    zeynepcim teşekkür ederim ,çok sevindim gelmene :)
    sanada hayırlı ramazanlar hayırlı cumalar ,
    bende senin izleyicinim artık ,
    benim bızdıktan fırsat bulunca bi güzel talan edicem blogunu :)

    YanıtlaSil